Followers

Thursday, December 23, 2010

motivasi, inspirasi ...

salam,
Saya nak ucapkan tahniah kepada seorang sahabat,
alhamdulillah sudah bergelar "Doctor",
syukur ke hadrat Ilahi,
dipermudahkan perjalanan beliau,
ntah kenapa saya yang terasa benar,
tumpang gembira atas kejayaan beliau,
sampai saya pula tak boleh tidur fikirkan beliau,
macam angau plak ye...
tapi sahabat saya ni seorang wanita, seorang isteri & seorang ibu ;)
mungkin sebab saya mengikuti kisah suka duka beliau di perantauan
banyak bicara hati ke hati
apa pun pengalaman/kejayaan beliau saya jadikan inspirasi
untuk saya pula meneruskan perjuangan ini
makin berdebarrrr...

2 comments:

  1. Tima kasih dear atas special dedication ini........akak sentiasa doakan kejayaanmu mudah2an 2011 menjanjikan yang lebih baik untuk kita semua......

    ReplyDelete
  2. mama3hz: terima kaish kak! makin dihitung hari, jam, minit & saat makinnnnn risauuuu...

    ReplyDelete